Suurhaiglate e-arved

Allikas: Excellent || Opendoc
Redaktsioon seisuga 24. juuli 2019, kell 13:29 kasutajalt Eleriin (arutelu | kaastöö)
Mine navigeerimisribale Mine otsikasti

Alates 1. juuli 2019 võetakse Eesti riigiasutustes arveid vastu vaid e-arve kujul.

Suurhaiglatel on e-arvetele oma nõuded, mida toetab Standard Books, kui kasutusel võtta spetsiaalne HAL arendus.

Juriidika

Mõisted

  1. Hankija – teenuse või kauba ostja
  2. Tarnija – teenuse või kauba müüja <- Standard Booksi kasutaja, suure tõenäosusega Teie, kes te antud juhendit loete.

Vajalikud seadistused ja andmed

E-arved üldiselt aktiveeritakse vastavalt e-arve üldisele juhendile. Ehk et aktiveerimises ja üldises loogikas muudatusi ei ole. Peab olema sõlmitud leping e-arve operaatoriga, Standard Booksil peab olema kehtiv internetivõti/litsents jne.

E-teenuste seadistuse alla uus vaheleht "Erinõuded"

Teeme E-teenuste seadistuse all on uus vaheleht nimega "Erinõuded". Seisuga 21.06.2019 on seal kaks valikukasti:

  • Kasuta suurhaiglate spetsiifilisi e-arve välju
  • Kasuta Töötukassa spetsiifilisi e-arve välju

Palun pange peale valik "Kasuta suurhaiglate spetsiifilisi e-arve välju"

Seadistus Omakirjeldatud väljad - Artiklid

Suurhaiglatele ravimeid tarnijatel on vajalik täita seadistus moodulis Kliendihaldus > Seadistused > "Omakirjeldatud väljad - Artiklid" selliselt:

Omakirjeldatud artiklid.png

Peale seadistuse täitmist saate Artiklikaardil vahelehel "Omakirj" täita vastavad lahtrid:

Omak artiklil.png

Moodul Müügihaldus > Seadistused > Lähetusaadressid

Hankija raviasutuse lao nimetus. Nimetus on tarnija ja raviasutuse poolt täpselt kokkulepitud ja vastab nimetusele raviasutuse infosüsteemis.

Stanard Booksis peab olema iga Raviasutuse lao kohta tehtud Lähetusaadress.

Lähetusaadress peab olema seotud peamise kontaktiga (Suurhaigla) ja omama unikaalset koodi. Näide:

Perhi ladu.png

Kui arvele on valitud kliendiks antud näite korral kontakt koodiga 80048, siis saab arvele peale valida koodi järhi Lähetusaadressi. Tulemus on selline:

Perhi ladu arvel.png

Kliendi Tellimuse number

Igal müügiarvel peab olema täidetud väli Kliendi tell nr. See on kliendi (suurhaigla) saadetud tellimuse number. Selle numbriga oskab suurhaigla infosüsteem Teie arve oma tellimusega ära siduda.

Klienditellnr.png

Väljad artikli kaardil

Kaup mida suurhagilale müüakse, peab olema Standard Booksi lattu võetud Partiinumbriga ja Parim Enne kuupäevaga, EAN numbriga, tootja infoga jms . Selleks on vaja:

  1. Artikli kaardil peab Artikli Tüüp: Laoartikkel
  2. Aritkli kaardil peab Seerianumbri jälgimine = Partiinumber
  3. Täidetud Omakirjeldatud väljade lehel Pakendikood
  4. Täidetud Omakirjeldatud väljade lehel ATC
  5. Täidetud artikli kaardil väli EAN kood, kui tootel eksisteerib EAN number
  6. Määratud artikli kaardile Tootja.
    1. Tootjale määratud Kood
    2. Tootjale määratud Nimi
    3. Tootja kaardile määratud Kontakt
      1. Kontaktile määratud Riik
        Riik .png

Artikkel peab olema Standard Booksi lattu võetud Partiinumbriga ja Parim enne kuupäevaga. Laosissetuleku rida näeks välja selline:

Laosissetulek.png

Arvele tuleb enne kinnitamist valida varem lattu võetud partiinumber arve maatriksi D osal:

Partiinumber.png

Lepingute register

Suurhaiglale müüdavate kaupade kohta peava olema Lepingud.

Lepingud peavad sisaldama Suurhaiglale müüdavaid Artikleid.

Leping peab kehtima selles perioodis, mille sees on Arve kuupäev. PS: Soovi korral võite lõpukuupäeva märkimata jätta, siis kehtib see leping igavesti. Kuid andmete terviklikkuse seisukohalt on mõistlik siia märkida reaalne lepingu lõpu kuupäev.

Lepingu Kommentaariks palun märkige Suurhaiglaga sõlmitud lepingu number. Antud numbrit ei ole näha Suurhaiglale koostataval arvel, vaid lisatakse arve xml-i.

Lepingu Osakonna väljale kirjutage palun riigihanke viitenumber (kui on olnud riigihange). Antud numbrit ei ole näha Suurhaiglale koostataval arvel, vaid lisatakse arve xml-i.

Leping peab olema "Aksepteeritud" ja "Kinnita" linnukesega.

Näide:

Lepingu kaart.png